what remains, of a fool insane


Av alla mardrömmar jag haft,
var du den svåraste att vakna ur,
och den enda jag velat leva kvar i
Av alla slag jag har tagit,
så var du den som slog hårdast,
och var svårast att undvika
Av alla idioter jag har tyckt om,
är du den enda jag vill ha,
men du är den svåraste att få
Av alla sår,
efter alla år,
är du den enda jag vill åt
Och visst är det ironiskt,
att ingenting av det jag vet,
är till någon nytta bland kärlek och svek?

n?

~ av d. på juni 4, 2007.

6 svar to “what remains, of a fool insane”

  1. bravo

  2. jag minns när du skrev den här förut. då kändes det som ett slag i magen.
    det känns fortfarande lika mycket.
    så jag håller med Suss; bravo!

  3. jucie! :)
    tack :*

  4. :$ hoppas det inte gör för ont bara hjärtat!
    ..det var aldrig meningen att slå så hårt .

  5. Det känns som att det är mina tankar du skriver.. otroligt.
    Puss <3

  6. Oh, vad bra! Tacktack <3

Kommentera

 
