Landet. Again.


Hejhej ..folk.

Idag åker jag ut till landet igen..på gott och ont.
Gott: Det är nice väder, då är landet nice
Ont: Det känns som jag sviker alla söta läsare här, inte coolt.
Egentligen vill jag bara klänga mig fast runt era halsar tills ni slutar tycka om mig och skiter i mig helt. Så mycket tycker jag om er.
Det är alltså väldigt positivt. Ni betyder en jävla massa för mig och mitt lilla liv – tack <3

Men, det finns ljus i tunneln, jag kommer tillbaka på lördag eller söndag, förhoppningsvis Lördag.
På söndag blir det nog Pride för min del, med Kristian som huvudnummer, någon som vill gå med mig? :$

PUSS!

tack och förlåt.

/ er d.

~ av d. på augusti 1, 2007.

2 svar to “Landet. Again.”

  1. hoppas du hare kul :)
    vill oxå åka bort :/

  2. :) det var rätt kul
    åk till paris :D

Kommentera

 
