Flickan i mitt liv


Pojke mot flicka,
hjärta mot sten,
och du blir min svarta sida
Dröm mot flicka,
hopp mot honom,
och du blev mitt svåra sår
Jag är en pojke som skulle spränga hela världen för ditt hjärta,
jag är bara en pojke som skulle sätte kniven mot halsen för din blick,
jag är bara en ensam pojke som skulle rita sig svart i ansiktet för att få dig att förstå,
jag är bara en ensam halvhjärtad pojke utan dig.

Hjärta mot kniv.
Och din mun vid min.
.När dom andra,
dansar efter vår,
pipa.

~ av d. på augusti 6, 2007.

5 svar to “Flickan i mitt liv”

  1. Precis lika vackert som allt annat du skriver :*
    Ge mig lite av din kreativitet tack? xD

  2. Mehn :*
    Tack så mycket!
    Kom över nån dag så bjuder jag på kaffe, då kan jag ge dig massa :)

  3. Haha xD
    Det låter bra ^^

  4. Flickan i ditt liv, vem är hon?

  5. Hehe.
    Sånt håller jag gärna för mig själv.
    :*

Kommentera

 
