bd


du är verkligen ingenting,
faktiskt
jag är inte ens ledsen,
snarare äcklad
äcklad över att mig själv,
att jag såg någonting fint i dig
du är feg,
du är svag,
du är viljelös
jag hoppas du drar samman ditt liv,
för nu vet folk vem du är,
och nu vet folk hur du är,
och ingen tycker om det

~ av d. på september 11, 2007.

13 svar to “bd”

  1. oj så det där stämmer in på mig..

  2. vem är det som är värd dom orden? :)

  3. tror jag vet vem det är. är det den jag tror det är?

  4. hm.
    var inte för hård bara.

  5. piska.piska.piska.

    ingen är förresten värd dom där orden.
    men vissa är offer,
    och andra tyraner,
    och vissa är bara sorgligt felplacerade.

    ni kan ju gissa vem som är jag.

  6. både och?

  7. ingenting alls. förstås!
    eller allting.
    jag vet inte.

  8. V: NEJ!
    Det stämmer inte alls inte på dig.
    heh :) <3

  9. sann eller falsk? offer eller tyrann? kom så får du hårt godis

  10. Men gulle. ^^
    Jo, jag tycker att det gör det.

  11. någon kan sin kristian (;
    <3!

  12. åh alltså du är bra!

  13. Tack så mycket. :)
    Kul att du tycker om det!

Kommentera

 
