hjärta ingen alls


det gjorde så ont att höra från dig idag,
som om du ville mig något ont

jag var så jävla kär i dig,
och ville bara få dig att le

för du var bättre när du log,
du var bättre när du skrattade

det gjorde nog inte lika ont för dig,
att höra ifrån en krisdrabbad pojke

du förstår nog inte,
vad jag pratar om,
och nog inte varför,
men jag var så jävla kär

~ av d. på oktober 29, 2007.

12 svar to “hjärta ingen alls”

  1. vem har kontaktat dig nu då? tell me!

  2. erwh. var du så nyfiken? :*

  3. tyst :(
    du vet varför jag var nyfiken ju

  4. hah jo.
    men…du förstod väl?

  5. ja?
    eller?
    va?

  6. från första början liksom?

  7. va?

  8. du förstod väl vem som kontaktade mig, från början?

  9. innan du frågade.

  10. jaha.
    ja

  11. va? maxfemhundra? hur blev det så? aja

  12. ja. men kul att du ville veta ändå :)
    wordpress har nån funktion där det användarnamn du använder på den sida du använder mest även används här.
    nåt sånt.

Kommentera

 
