totalt


jag skrev en dikt,
en gång gjorde jag bort mig

ikväll ska vi jaga stjärnor, månsken och sånt som gör ont,
för inatt ska vi sova under bar underbar himel,
och även om jag sålde min själ,
var det inte jag,
utan köparen som gjorde en dålig affär

efter sex nätter har jag börjat längta efter en ny smak

kom närmre min tagg,
min tagg,
för min skull kom nära

jag var nära att se,
en sekund
nära att se en döv i ögonen,
och som blind,
är det inte lätt

~ av d. på november 6, 2007.

6 svar to “totalt”

  1. :*

  2. :*
    JA! <3

  3. JA-A<3
    jag vill komma till stockholm snart :*

  4. kom till göteborg på lördag! se vargpakten och ninjaspark med mig :*

  5. alltså den här dikten var sjukt bra.
    jag tycker om den totalt.

  6. jag tycker också om den totalt. den får fan hete totalt nu.
    den är häftig.

Kommentera

 
