centralen.


när jag såg dig första gången.
och när vi gick hem till mig.
och när du sov på mitt bröst.
och när du skrattade.
och när du log.
och när vi höll varandras händer.
och när vi sprang.
och när jag bar dig.
och när du kysste mig.
och när vi var på ica.
och när du sa ”jag älskar dig”.
och när du grät.

~ av d. på november 30, 2007.

6 svar to “centralen.”

  1. Hej david. det därvar det finaste jag någonsin läst. fick en tår i höger öga

  2. jaah, hoppas att din helg blir toppen,

    det här var supeerfint.
    rörd på riktigt.
    :* :)

  3. Linnéa:
    Hej.
    Tack. Jag fick massa tårar i ögonen när det utspelade sig, skönt att du fick det av dikten. då är jag inte lika ensam.
    tack <3

  4. =) Oh. Härligt att beröra folk.
    tack.<3
    :*

  5. Bra gjord David. Namnet är fint.

  6. Jo, jag tycker det med! :)
    Tack. <3

Kommentera

 
