hur fick du henne?


jag sa:
jag vill kyssa dig
hon sa:
nej
jag sa:
men jag är rik
hon sa:
nej
jag sa:
men jag skriver poesi
hon sa:
nej
jag sa:
men jag kan inte leva utan dig
hon sa:
jag vill kyssa dig

~ av d. på januari 18, 2008.

5 svar to “hur fick du henne?”

  1. gillar dialogen.
    du skulle kunna skippa andra stycket och bara ha dialogen och sista meningarna.

  2. håller fullständigt med, nu ryker det.

  3. Jag tycker om att det är kort, men ändå så starkt. :)

  4. precis så. precis så vill jag ha den.

  5. kyss mej

Kommentera

 
