mittemot din hand


det finns en känsla
jag aldrig någonsin kan nå
men nu står jag här
mittemot min käraste hand
här kan ingen nå mig
och hon bara hon kan ta mig hit

jag ska hålla dig varm
jag ska hålla dig lugn

jag är ingen man med makt
men jag står stilla
när hagel flyger mot oss
för om du ska dö
då ska  fan även jag dö

kom med mig bort mot valvet
där regnet är som små små skärvor
där tårar inte finns
och håller oss därför i takt

slå sänder min lilla värld
ta mig dit
jag vill så gärna
vara din
ett helt liv 

~ av d. på februari 2, 2008.

Ett svar to “mittemot din hand”

  1. grabben kolla min och jockes blogg!
    http://younevergivememoney.blogg.se/
    Du kan ju skriva något om oss så vi får några som kolla på oss och be dom kommentera så mycket som möjligt och gör det du också när du har kollat. Din goda vän adam

Kommentera

 
