JAG!


JAG SKREK
DET GJORDE JAG VERKLIGEN
GÖMDE MIG UNDER TÄCKET OCH SKREK
SKREK SKREK
SÅ MINA LUNGOR NÄSTAN SPRACK

OCH OM JAG HADE SPRÄCKT MINA LUNGOR FÖR DIN SKULL
HADE DU FORTFARANDE ÄLSKAT MIG DÅ?

OM DET ÄR SÅ
SÅ SKA JAG LÄGGA MIG UNDER TÄCKET NÄSTAN SOMMAR IGEN
OCH SKRIKA SKRIKA SKRIKA
SÅ MINA LUNGOR BLIR RÖDA OCH SMAKAR BLOD
TILLS DOM SPRÄNGS
OCH DU TVINGAS ÄLSKA MIG IGEN

SEN KANSKE JAG INTE KAN PRATA PÅ NÅGRA DAGAR ÅR ELLER MÅNADER
MEN DET GÖR DETSAMMA FÖR JAG KOMMER ALLTID VARA SOM LYCKLIGAST MED DIG
INGENTING INGENTING INGENTING INTE NÅGONTING GÖR MIG SÅ HOPPFULL

~ av d. på mars 27, 2008.

2 svar to “JAG!”

  1. Versalerna fick verkligen sin plats här, passade med texten och allt. Riktigt bra må jag säga!

  2. Tackar!
    Jo, det blev versaler rakt igenom, mest för att jag kände att jag ville…skrika.

Kommentera

 
