JAG TÄNKER PÅ DIG VARJE DAG


börjar om igen
på en ny rad
på ett blankt papper
där ingen ser vad som står
för bokstäverna är små
krångliga
och obetydliga
men allting handlar om dig
och för mig
är det vad som räknas

minns du när vi låg i gräset
hur vi var ensamma
och vackara
som en sommardag?

jag saknar det nu
och jag saknar dig nu
jag saknar oss nu
och jag saknar känslor nu

minns du när vi sågs på bengans
och allting var så tyst
som ingenting ingenting
hade varit tidigare
förutom alla nätter utan dig

jag saknar känslor nu
för jag är avklädd
jag saknar dig nu
för du är lycklig
och jag sakar oss

jag tror inte du kommer tillbaka igen

~ av d. på april 28, 2008.

2 svar to “JAG TÄNKER PÅ DIG VARJE DAG”

  1. d.

    Har du missat Smutser på radio eller?
    Fan vakna :D

  2. Haha :D Nej, det har jag inte, såklart inte!
    Tack får påminnelsen dock <3

Kommentera

 
