badrumsgolv


jag har tappat allt
allt förstånd
allt jag trodde på
och mina kläder
jag brukade vara glad
le som barn gör på film
nu ler jag mest som vuxna gör när dom ljuger
och
istället för att ligga i sängar jag knappt visste var
brukar jag ligga på mitt badrumsgolv
och undra
var alla dom där känslorna tog vägen

~ av d. på maj 8, 2008.

2 svar to “badrumsgolv”

  1. oh, den här tycker jag om.
    efter alla nätter gråtandes och skärandes på badrumsgolv.
    min självkänsla sviker och får mig att inte kommentera ofta, men du ska veta att jag läser allt, tycker om och lägger på minnet.
    Ta hand om dig! Puss <3

  2. åh, vad skönt att höra <3
    verkligen helt underbart jätteskönt!
    ibland önskar jag att jag kunde få krama alla ni som kommenterade, för ni är en så stor bit av allt det här, mycket större än ni vågar tro – tror jag.
    Ta hand om dig du med!
    Pusstuss <3

Kommentera

 
