batterier i eld


fönsterfåglar
bönder
en högaffel
mattias rothman
och en flicka i mitten av allt
bordsplaceringar
en flicka
sofia
jessica
och
kanske thilde nu då
göteborg
fönsterfåglar
sprickor
vändplatser
kollisionskurser
tiotusen svenska kronor
tiotusen norske kroner
ett stavfel
en diktsamling
ingmar bergmans dämoner
alexander
vrider på sidor
hamnar på kant
skriker
faller
jag tror jag dör
jag tror jag lever
jag tror jag bara gör illa dig för att jag älskar dig

~ av d. på maj 10, 2008.

3 svar to “batterier i eld”

  1. Minns du den gången när jag inte tänkte låta R lägga sig, på botten? När du sa att hon måste för att kunna komma upp igen.
    Det är precis så.
    Nu.
    Och, man måste släppa det någongång, för att sen få tillbaka det igen.
    Vi, du&jag, lät henne lägga sig. Och hon fortsatte vidare upp.
    Allt faller, David. Vi måste bara se till att bygga upp allt igen.
    Det handlar om vad vi prioritear och vad vi älskar. Vad i anser värt att göras. :) I’ll be there även fast jag svek dig.

  2. Skrev på fel, den skulle vara på den som var med Mattias rothman -.-

  3. åh, nadja.
    klart jag minns. minns nog nästan allt.
    mer än vad du tror.
    men ja.
    du har rätt. jag måste våga ta mig upp, igen igen igen.
    och mattias med för den delen.
    och alla andra med.

    tack. det betyder jättemycket.
    för jag vet att du menar det som nästan ingen annan.
    <3 tack.

Kommentera

 
