exakt precis för lång tid


jag undrar lite på chans
om vi någonsin kommer komma tillbaka
jag tror inte alls det
men jag hoppas för mitt liv att du ser detta
och kanske kanske
kan överväga att ringa mig någon dag
eller skicka ett text som förut
eller möta mig
på st:eriksplan
som den där gången i oktober
men det är mer än jag någonsin tror du kommer göra för att få tillbaka mig
allting har ett slut
men måste det ta slut nu
var det tvunget att ta slut då?
jag vill ju hålla kvar
det märker du
kanske är jag dum som hoppas
på att du kanske ser det här
MEN IBLAND SER JAG DIG
OCH DÅ GÅR MITT HJÄRTA LIKSOM AV
FÖR JAG VET JAG VET JAG VET ATT DET EGENTLIGEN BORDE VARA DU OCH JAG OCH JAG OCH DU
OCH INTE SOM DET ÄR NU

NU RINNER MINA JÄVLA TÅRAR IGEN
TUR ATT DET INTE KOSTAR NÅGONTING ATT GRÅTA ÖVER DIG
TUR ATT DU INTE SER DET HÄR
ELLER HÖR MIG NU

~ av d. på maj 16, 2008.

Kommentera

 
