du får ursäkta.


jag dansar i mitt rum
ganska ensam
men med dig i tankarna

om nätterna
brukar jag sitta uppe
skriva saker på min vägg
oftast om sånt som andra sagt
och sjungit
en ibland saker
som handlar om dig
dom brukar jag markera med ett litet hjärta
mest för att det är allt jag har
ett litet hjärta
som någon
du
kanske vill bli markerad med

en gång
i en stad
långt härifrån
ramlade jag över dig
och jag vill inte riktigt resa mig
än

~ av d. på maj 24, 2008.

4 svar to “du får ursäkta.”

  1. varje ord är magi.

  2. oh. tack sandra.
    det betyder mycket att höra.

  3. så himla fint, som vanligt, och jag kommer nog aldrig förstå hur du gör. för det är som sandra säger, varje ord är magi

  4. frida.
    du är magi för mig. på riktigt.
    och jag kommer aldrig förstå hur du gör heller.
    så vi är väl kvitt.
    <3

Kommentera

 
