känn er inte bestulna


folk skriker utanför
någon verkar ha dött
eller så är det bara någon från sollentuna som kommit hem

jag vet inte varför dom skriker
men det slår mig
att det kanske är mig dom vill åt

~ av d. på juni 3, 2008.

12 svar to “känn er inte bestulna”

  1. oj, aj.

    ”folk skriker utan för
    någon verkar ha dött
    eller så är det bara någon från sollentuna som kommit hem”

    wao. det är så klockrent.
    du trollbinder mig
    (även om du bara försöker andas
    så är det ett fantastiskt sätt att andas på)

    :*

  2. oj.
    allt kändes sådär extra mycket som det alltid gör med dina dikter,
    fast Ännu lite mer. Vi fick en dödsannons klar nyss, och så skriver du det här. tack. <3

  3. sofia.

    tack så mycket, då ska jag aldrig sluta andas.

  4. sandra.

    fina du!
    hoppas de fortsätter att kännas så du kan andas lite. :*

  5. jag läste en annan kommentar av någon i din blogg för ett tag sedan
    ”jag vill bara berömma dig tills öronen trillar av”
    och vad mer kan man egentligen säga?

  6. oh :*

    nej..jag vet inte. det är nog rätt väldigt bra sagt!

    hoppas vi ses den 10e, det vore finast.

  7. det hoppas jag med,
    har du någon aning om hur tidigt man måste vara där för att säkert komma in? :)<3

  8. jag vet faktiskt inte!
    en halvtimme innan borde räcka gott och väl, men om alla kommer då kanske det inte alls räcker gott och väl…åh.
    jag vet inte någonting.
    men jag tror nog det räcker med att komma vid sex, egentligen, vi ska nog få plats.
    men ja. känn efter själv. :*

  9. okej.. då kommer jag väl antagligen att vandra runt i närheten några timmar innan :)
    men.. en sak som slog mej idag, det är väl inte åldersgräns eller så? för då är det antagligen kört för mej.

    (förlåt för alla frågor.. men jag är en sån som måste ha kontroll på det som är viktigt)

  10. jag är också en sån där, så jag förstår dig perfekt och precis!

    nej, ingen åldersgräns. alls.
    hoppas det blir fint!

  11. kan det bli annat än fint med dej, dikter och kristian? :)<3

  12. nja…jag tror inte det faktiskt. kristian är sägs ju vara bäst akustiskt, men jag vet inte riktigt om det stämmer. men grymt blir det allt! :*

Kommentera

 
