ett, två… tre


kindben
höftben
nyckelben
du får mig ur balans
det snurrar till ett varv
pirrar till
går av
på tre
det är så det känns

din röst
är alkohol, rök
det gör mig trygg
eller åtminstone glad
för det betyder ju
att du tänker på mig
när du är som ärligast
det betyder ju
att du faktiskt vill spendera tid med mig
när du är som renast
när du är som hjärtslag

nyckelben
höftben
kindben
allting går att framhäva
och när du gör det
känns det som om jag ska sprängas i tremiljoner bitar
små spår av åtrå

~ av d. på juni 15, 2008.

11 svar to “ett, två… tre”

  1. det där med alkohol och rök gick rakt in i hjärtat och jag känner igen situationen starkt. <3 grymt fin var den. finis!

  2. SNYGGT!!

    Kram

    http://snappla-av.blogspot.com

  3. bitchboy
    du ska alltid vara nära

  4. hallå!

  5. olivia.
    ja, jag tänkte lite på dig och den där pojken.
    <3

    tack. för allt. och för oss. <3

  6. anna.

    tack! :* länk kommer upp snart, ska ordna sidan lite i veckan hade jag tänkt.

  7. malin.
    hej, det var underbart att träffa dig!

  8. edie.
    you’re the boss, applecross.

    tack för dina små svarta ord på min vita lilla bokhylla.

  9. hej, ja det var underbart. vi ses snart igen
    :*
    (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

  10. wao. helt underbart bra. känslosamt, intimt & vackert

  11. sofia.

    tack så mycket <3

Kommentera

 
