från: borlänge


det tar nog ett litet tag till
men snart är jag där
– det stället vi måste vara ”du och jag”
en säng
dun
en kudde så mjuk
vaktar försiktigt ditt hår

jag löper en risk
när jag smeker din kind
för allting kan brinna upp
så lätt
men jag är beredd att ta varje risk som finns
för att få dig att må bra

~ av d. på juni 30, 2008.

4 svar to “från: borlänge”

  1. åh. lika fint aom alltid.

  2. Jag älskar ditt sätt att skriva

  3. sandra.
    tack så hjärtligt!

  4. Hanna.

    tack så mycket, du är fin.

Kommentera

 
