decilitermått


jag skulle gå
igenom ett myller
av kulhagel
om det på något vis
vore ett mått
för hur mycket
jag älskar dig

~ av d. på augusti 22, 2008.

6 svar to “decilitermått”

  1. åh så söt :*

  2. DAVID DU GÖR MIG GALEN. JAG EXPLODERAR!

  3. titeln är underbar!

  4. simone.
    ja, den är rätt söt. tack <3

  5. edie.
    DU ÄR MITT VANILJHJÄRTA, OCH MIN ATT VARA OCH LEVA MED. JAG SAKNAR DIG SÅ FORT JAG ÄR UTAN DIG. <3

  6. sandra.
    jo, jag tycker jag satte titeln rätt klockrent. som ett mått på hur mycket kärlek man kan ge i deciliter.

Kommentera

 
