överfallsalarm


det svider i mina ögon
jag tror jag gråter

hjärtat slår
hårt
hjärtat slår
hårt

jag gråter
jag lever
jag finns

~ av d. på augusti 30, 2008.

6 svar to “överfallsalarm”

  1. jag älskar dig

  2. jag förstår verkligen inte hur du kan komma på så bra titlar! :*

  3. åh. det är sådär att det brusar i öronen oc tåras i ögonen <3

  4. anonym.

    jag älskar dig också sara.

  5. sandra.

    just nu kommer dom bara, helt utan vidare.

  6. simone.

    då är det precis som det ska vara. tack.

Kommentera

 
