små guldkorn


snön smälter från bergen
gräset växer
dina händer i mina

jag slår mig om nätterna
då jag sover ensam
för att få svar
är jag värd all denna lycka,
är jag vid liv än,
kommer jag någonsin falla igen?

~ av d. på september 5, 2008.

4 svar to “små guldkorn”

  1. jag är så himla, himla glad för din skull david och jag hoppas att du aldrig ska behöva falla igen.

  2. jag hoppas att din flickvän gör dig glad.
    speciellt när du ska sova och när du lyssnar på musik.
    hejdå/en tjej som är kkkkkäär

    ”ligg min lilla pojke
    in i såret socker
    det viskas i alla hörn att
    popen är död och idolen har blivit fri”

  3. en tänkare.
    åh. tack kära du! det betyder mycket för mig. hoppas allt är fint, och att vi ses snart igen.

  4. edie.

    ja! hon gör mig väldigt glad. särskilt när hon tar hand om mig som annars bara jag kan ta hand om henne. och när hon konspekterar saker.

    / en kille som är enormt kär i dig.

Kommentera

 
