krukväxter


jag är vasen
som just gick itu
en pojke som behöver lim
och tid
det lindrar allt
lim och tid
det börjar brusa
någonting förstörs
och själv blir jag kvar
i behov
av lim och tid

~ av d. på september 28, 2008.

5 svar to “krukväxter”

  1. det träffar så hårt precis där det ska :*

  2. Jag blir lite inspirerad av dina texter.
    Hör gärna av dig om du skulle vilja snacka eller så;p

  3. helt underbart vackert, som alltid.
    synd att man inte bor i sthlm nu när du släpper ny bok.

  4. simone.

    då har jag gjort helt rätt.

  5. mimmi.
    vad roligt att höra!
    ja, jo, det ska jag göra. <3

Kommentera

 
