läkemedel mot tristess


men å andra sidan
blir väl jag aldrig riktigt frisk
trots att jag inte är sjuk

~ av d. på november 17, 2008.

8 svar to “läkemedel mot tristess”

  1. vad gör man när man inte orkar leva längre?

  2. underbart

  3. anonym: du lär känna david.
    han räddar livet på mig mest varenda dag.
    eller så gör du nåt du gillar för jag är övertygad om att livet gillar dig.

  4. anonym.

    hm…börjar skriva dikter. det gjorde jag en gång i tiden. eller lyssna på kent. eller skaffa sig någonting som känns bra för stunden.

    eller så gäller det bara att andas.

  5. tack sandra!

  6. anonym.

    tack så hjärtligt!

  7. Verkligen underbart skrivet!

  8. Ehm kommentaren skulle vara på dikten ovanför denna men ahh xD

Kommentera

 
