det är svårt att säga att ingenting kommer hända och det är lika svårt att säga att någonting kommer hända


jag sa nåt dumt till dig
inatt
det blev så fel
och jag menade inte att låta arg
eller göra dig ledsen
för jag vet
att du bara bryr dig
och du ska veta
att jag inte vill bry mig
jag vill inte vara sådär orolig
och klok
som du nu ändå är
jag vill inte visa mig svag
inte visa att någonting kan gå fel
men det kan det

~ av d. på december 1, 2008.

8 svar to “det är svårt att säga att ingenting kommer hända och det är lika svårt att säga att någonting kommer hända”

  1. jag inser nu att jag läser din blogg allt för sällan, du är så otroligt bra!

  2. ”likadana hjärnor, som redan tänkt på allt innan nånting hänt,
    gjort om till ironi, rädd för nåt som känns
    låt mig slippa vara smart i kväll”
    Annika bara fanns där. fint david!

  3. simone.
    det värmer att höra! som alltid när det kommer från dig.

  4. sandra.

    jo, det har du helt rätt i. tack så mycket, antar att det är ett bra betyg.

  5. Så sant.. så sant..

  6. du är snygg, det har du fan alltid varit och förut när jag var ensam tittade jag på dig på playahead och dina bilder och var med i dina team och skrev till dig en gång och det har jag levt lite på tills den 12de maj när vi pratade för första gången och du hade nån bimbo här från skåne som jag såg ner på för juan berättade att hon var ett fall för psychofilmerna och sen var vi”du och jag på en maskerad och då tittade du på mina bröst och jag på ditt hjärta.
    alla sa att vi såg fina ut tillsammans!
    det gör vi också
    puss och godnatt
    imorgon gör jag mig fin och åker hem till dig
    fyfan vad jag älskar dig

    oj en lång kommentar
    men
    är det till andy warhol så..

  7. sara.
    hej.
    du är vacker. och mitt ljus i livet, fast det låter klyschit och sånt. tack för att du alltid är så glad och fin, tack för att du står ut med mig och min skit.
    mitt liv har liksom fått en ny mening i och med dig.
    jag kommer alltid vara din andy. vare sig du vill det eller inte.

Kommentera

 
