så länge vi vill


kommer du ihåg
vår första månad
alla nätter
och platser vi tog varandra till
alla vägar vi korsade
för att ta oss dit
allt det där ligger kvar
stilla
nästan orört
precis som vi minns det
och precis
som vår kärlek
kommer allting finnas kvar
så länge vi vill

~ av d. på december 6, 2008.

15 svar to “så länge vi vill”

  1. Åh så fint.

  2. jag blir helt tagen av dina texter .

  3. så himla vackert!

  4. marie.
    tack så mycket kära du!

  5. linda.
    tack så mycket! kommentarer ger mig lust att forstätta att skriva, så era ord ger lika mycket tillbaka. förhoppningsvis.

  6. linda.
    tack så mycket! kommentarer ger mig lust att forstätta att skriva, så era ord ger lika mycket tillbaka. förhoppningsvis.

  7. sandra.

    tack, för allt.

  8. Fin, önskar jag kunde uttrycka mig så..

  9. du är magisk!

  10. allt är som vanligt. engelin.worpress.com. trots att ingenting är som det någonsin har varit. för ingen dag är ju den andra lik. men här snöar det, som det gjorde förra året. här finns en trygghet och en rutin. nästan så jag vill gråta

    • olivia.
      ja, jo. hej.
      det kan man väl säga, den här sidan är som alltid. och en trygghet är den allt.
      hoppas du har det fint olivia. och att ingen är dum mot dig.

      ta hand om dig och linnéa i jul.

      puss!

  11. saknar att allt du sa till mig verkligen räddade mig ibland, det är ingen annan som har räddat mig på det sättet förut. och nu låtsas jag att snön är mina tårar.

    ta hand om dig med david. god jul. <3

  12. olivia.
    tack olivia. det var fint att höra. hoppas att det förändrade någonting i ditt liv till det bättre. och hoppas att allt är bra med dig.
    tac hand om dig! god jul <3

Kommentera

 
