Ny bok, förhandsboka nu!


Hej vänner!

Nu kan ni börja förhandsboka min nya diktsamling I nöd och lust. Den kommer att släppas i mitten av april, kosta cirka 100 kronor och vara den bästa boken jag någonsin skrivit. Om ni vill ha den så ska ni skicka ert namn och adress till mig via mail (d.engelin@hotmail.com) eller om ni föredrar det så kan ni skicka en kommentar med uppgifterna här på bloggen. Alternativt kan ni meddela mig på Facebook, MySpace, Bilddagboken, Twitter, Last.Fm eller vad för webbsida ni nu kan tänkas använda.

Hoppas ni kommer att tycka om boken, det gör jag.

/ er d.

~ av d. på mars 3, 2009.

6 svar to “Ny bok, förhandsboka nu!”

  1. åh vad underbart med en ny bok, den är efterlängtad.
    Simone Ljungqvist
    Slottsvägen 14B
    169 69 solna

    (du är bäst och allt sånt där <3)

  2. Kommer du hit ner till Göteborg i vår? :)

  3. Så, skaffat pengar. :)

    Min diktsamling har förresten publicerats nu också (via vulkan, men ändå) skulle betyda jättemycket om du ville köpa den. :)
    https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=28463 isåfall :)

  4. Förresten, david, du får gärna ta bort kommentaren med min adress osv om du skrivit ner den :)

Kommentera

 
