Det är så jobbigt med frukost


Jag har, liksom 60 % av mediavärlden, enorma problem med att få i mig något på morgonen. Det är inte för att jag är anorektisk eller har någon annan typ av tragisk ätstörning, jag gillar bara inte frukost – eller rättare sagt, jag är inte hungrig på morgonen. Detta resulterar i att jag måste tvinga i mig mat, mest bara för sakens skull, vilket givetvis inte är särskilt kul, eller gott. Och det är väl just det där goda jag saknar när klockan är ”en halvtimme efter jag har vaknat”. 

Nu är det frukosttid, men jag har inte lust.  Stora problem i en liten hjärna, så att säga.

~ av d. på mars 16, 2009.

Kommentera

 
