I nöd och lust


Hejsan!

Tack kära läsare för ert enorma stöd genom åren och ert visade intresse, det är tack vare er som min senaste diktsamling, I nöd och lust, nu äntligen har släppts. Det är en ära för mig att få vara er konstnär och jag hoppas att ni njuter lika mycket av att läsa det jag skriver.
Det finns fortfarande exemplar kvar av boken, så om ni känner er sugna, boka ett ex snarast. Då enklast genom att maila mig, d.engelin@hotmail.com.

Tack och kärlek till er!

Omslag till I nöd och lust

~ av d. på maj 11, 2009.

6 svar to “I nöd och lust”

  1. Fick hem mitt ex idag, så himla fint. Det kan i och för sig inte bli annat när det gäller dig. :)

    Blev dock lite besviken på att den personliga kommentaren fattades denna gången

  2. det var så himla fint att överraskas av ett paket på sängen när jag tassade hem i mörka natten, när jag sedan såg avsändaren blev jag lite extra glad :*

  3. Livet är härligt – då och då i vart fall. :wink:

  4. har du helt gett upp det här med att blogga nu? :(

  5. hej, först vill jag bara säga att du skriver jättefint! tycker verkligen om din blogg. för det andra, vilka dikter har du i den nya boken? vill gärna veta vad jag köper, liksom…

  6. Hmmm… = läst och begrundat.

Kommentera

 
