jag ser dig genom väggen
fast det är mörkt

du verkar sova
eller vänta
på att jag ska komma in

det kanske är så att du drömmer om mig

jag tänker på dig

det kanske var dumt
att bli så arg
det kanske var dumt att skrika sådär dumt
om att du var dum

förmodligen

det är kallt här ute
saknar din varma hud
dina andetag och små rörelser

~ av d. på oktober 23, 2009.

5 svar to “”

  1. fint

  2. Enkelt, men väldigt fint.

  3. det är fint när det snöar på wordpress och jag måste erkänna att jag brukar titta in här lite för ofta och fortfarande hoppas på att sidan ska vara svart och fylld med uppdateringar. men jag förstår att dom tiderna är förbi. ville väl mest bara säga hej lite och jag saknar dig.

  4. Hej! Jag hittade din blogg under kategorin Litteratur och misstänker därför att du har någon form av intresse för ämnet. Jag försöker att bygga upp min vision om en ”bloggbok”, vars idé ursprungligen kommer från morgonprogrammet Vakna med the Voice och deras smsbok. Verkar det intressant? Jag vill gärna ha din åsikt om det verkar vara någonting att satsa på. Tacksam för svar!

Kommentera

 
