Edelweiss


så barnsligt
med tårar
till musik

dansar på snön jag hatar
med skor tillhörandes dom jag avskyr än mer
och med musik i öronen
som får mig att minnas
den tid jag vill glömma
men ändå
är det så vackert

tänk
hur skör
vintern
är

~ av d. på januari 9, 2010.

Ett svar to “Edelweiss”

  1. jag blir glad när det finns uppdateringar här, det känns lite som för några år sedan men det känns himla konstigt att jag inte har järnkoll på dig och ditt liv längre men kanske är det bra eller så. lika bra som du, som du alltid är.

Kommentera

 
