6 ÅR!!!


idag har den här bloggen, eller diktsamlingen, eller vad fan det nu är, funnits i sex år. sex år. MUY IMPRESSIVE! (första inlägget btw: https://engelin.wordpress.com/2007/05/20/hello-world/).
la därför till ett månadsarkiv för den som vill GRÄVA lite. kan ju vara kul kan en tycka.

tack för alla år förresten, och NÄSTAN 100 000 views. fint. och skoj.
hörs senare. ska skriva något himla starkt och bra idag.
ni är bäst.

~ av d. på maj 20, 2013.

3 svar to “6 ÅR!!!”

  1. Tack för att du kom tillbaka.

    • det är så himla spännande att jag kan vara TILLBAKA för någon. det gör mig så innerligt rörd. tack för att du också är tillbaka. :)

  2. Haha, hej d., davvan, d-dog, eller vad fan du kallar dig numera. Jag sökte mig hit i jakt på något skrivet om 757, som en gång var så speciellt men numera endast är ett vagt minne. Istället finner jag att du återvänt! Likt Romeo. Hoppas du inte känner den känsla av ensamhet som dina senaste inlägg förmedlar.

    Vill även säga att jag är väldigt tacksam över att du lagt till ett månadsarkiv, det underlättar verkligen för mig just nu. Man ska ju ha lite tur ibland. Rätt plats vid rätt tidpunkt och allt det där snacket.

    Ta hand om dig och tack, och förlåt, för allt som en gång var. Du har fortfarande en öl innestående hos mig att hämta ut vid valfri tid och plats. Hejdå

Kommentera

 
