som håkan säger


det är så himla kul,
har blivit sparkad på av allt från nazister till poppare
skalat ner mig från idiot till geni
och jag orkar inte höra på någon av er längre
råkade lära mig om mig själv
genom allt jag skrivit

allt blev dans
tills ni skrek
slängde ut mig
ni vet ingenting om hur att ha kul

orkar inte höra allt om vilken idiot jag är
jag skrattar mer än ni nu
erik viskar i mitt öra
vi har varandra

skulle dö för honom
men han låter mig inte
vi skrattar åt allt som är fel
så fort någon ser

ebba issy jojo lyddy
jag har varit usel
men ni har fått mig att le
kom igen, som i kom återigen

och jag är inte skyldig någon något längre

~ av d. på oktober 13, 2013.

Kommentera

 
